Petición cerrada

Exigim un nou institut públic a Mataró!

Esta petición ha conseguido 528 firmas

9 anys després de la retirada dels últims barracons, la ciutat de Mataró ha hagut de tornar a veure la col·locació de dos mòduls, instal·lats respectivament als instituts Alexandre Satorras i Thos i Codina, davant l’augment de demanda a l’ESO. Un augment de demanda que ja es preveia des de feia anys i que ni el govern municipal de CiU (liderat per Joan Mora) ni el Departament d’Ensenyament (actualment dirigit per Meritxell Ruiz), han estat capaços de gestionar.

En els propers es preveu que la demanda segueixi augmentant, fet que pot provocar una massificació a les aules dels instituts públics de la ciutat, precarietzant el sistema educatiu públic.

Davant d’aquest fet, l’Assemblea Groga de Mataró (que agrupa tota la comunitat educativa) exigeix al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya el següent:

·       La construcció immediata d’un nou institut públic a la ciutat, en un període màxim d’un / dos anys.

·       Aquest nou institut ha d’estar ubicat en una zona prèviament consensuada amb la comunitat educativa de la ciutat, i amb els agents socials i veïnals.

·       El nou institut ha de comptar amb un projecte educatiu de centre engrescador, innovador i adaptat a les condicions i necessitats del territori i la seva gent.

Hoy: José Luis cuenta con tu ayuda

José Luis González Jiménez necesita tu ayuda con esta petición «Departament d'Ensenyament : Exigim un nou institut públic a Mataró». Únete a José Luis y 527 personas que ya han firmado.