Petition Closed

MTL Construction With Compassion/ Construction Avec Compassion

This petition had 78 supporters

MTL: Construction With Compassion. We, the people who bike, drive and travel to Montreal, request that the municipal government show its care and concern by implementing a live and up-to-date online map or application of all areas under construction on the Island of Montreal, also providing alternate routes, roads, bike-paths: from now until the end of the year, and on-goingly. We thank you for caring for the roads and we ask you now to prioritize the hearts, minds and time of the people who are constantly and continuously affected by the construction. We thank you.

MTL: construction avec compassion. Nous, les gens qui faisons du vélo, conduisons et voyagons à Montréal, demandons au gouvernement municipal de montrer ses soins et ses préoccupations pour les citoyens en mettant en œuvre une carte en ligne en direct et à jour ou l'application de toutes les zones en construction sur l'île de Montréal, Itinéraires alternatifs, routes, pistes cyclables: à partir de maintenant jusqu'à la fin de l'année, et en permanence. Nous vous remercions d'avoir pris soin des routes et nous vous demandons maintenant de donner la priorité aux coeurs, aux esprits et au temps des personnes qui sont constamment et continuellement touchées par la construction. Nous vous remercions.

Today: Leah is counting on you

Leah Vineberg needs your help with “denis.coderre@ville.montreal.qc.ca: MTL Construction With Compassion/ Construction Avec Compassion”. Join Leah and 77 supporters today.