Petición Cerrada
Petición para Departament d'interior Generalitat de Catalunya y 1 otro/a

Demanem el cessament immediat dels agents responsables d'agredir menors d'edat

Els Mossos d’Esquadra han colpejat i ferit al cap un nen de 13 anys a Tarragona durant una manifestació pacífica que recorria els carrers de la ciutat per defensar els drets socials i laborals dels treballadors.

Després han colpejat una noia, també menor d’edat, que els advertia que estaven pegant a un nen.

Des de les nostres entitats: Ara o Mai i Catalunya Diu Prou i totes aquelles que s’hi vulguin adherir, no podem romandre callats veient com membres de la policia, que han de vetllar per la seguretat dels catalans, agredeixen els nostres menors, amb total impunitat i acarnissament.

Aquest no és un fet aïllat i en nombroses ocasions hem vist membres de la nostra policia atacant persones indefenses, cap agressió ha de quedar sense resposta però en aquest cas parlem d’un menor i d’uns pares que han decidit plantar cara i exigir responsabilitats.

Per fer-ho amb més força necessiten el suport de tots nosaltres.

En el vídeo podeu veure com s’han desenvolupat els fets:

Agents antiavalots dels mossos corren cap a un grup de persones aturades, que no fan CAP gest de provocació o amenaça, els colpegen i el menor cau, posteriorment, quan el nen ja és a terra, un dels agents s’atura i el torna a colpejar amb la porra, en aquest moment, el menor de 13 anys ja té la ferida al cap.

Després els agents empenten i colpegen una noia que els avisa que s’aturin que estan pegant a un nen.

Per tot això demanem el cessament IMMEDIAT dels agents que han portat a terme aquestes agressions indignes i també d’aquells, caps o companys, que de forma directa o indirecta els hi ho han permès.

Es dóna la circumstància que el noi agredit és fill d’una companya que, des de diverses plataformes com la de Catalunya Diu Prou, treballa de ferm i des de fa molt de temps assessorant i acompanyant a les persones que decideixen lluitar contra els greuges que patim els catalans.

Ara tenim la oportunitat de donar-li suport a ella, però sobretot d'aconseguir que fets com aquests no tornin a succeir mai més.

Esta petición fue entregada a:
  • Departament d'interior
    Generalitat de Catalunya
  • Conseller d'interior
    Felip Puig

Catalunya Diu prou i Ara o mai inició esta petición con solamente una firma y ahora la petición consiguió 1,872 personas que la apoyan. Inicia una petición tú mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Catalunya Diu prou i Ara o mai cuenta con tu ayuda

Catalunya Diu prou i Ara o mai necesita tu ayuda con esta petición «Demanem el cessament immediat dels agents responsables d'agredir menors d'edat». Súmate a Catalunya Diu prou i Ara o mai y 1,871 persona que han firmado hoy.