Petición cerrada
Dirigida a ministro de Fomento Sr. José Blanco

El passat 26 de juny es va posar en funcionament la nova línia ferroviària R8 que travessa el municipi de Santa Perpètua de Mogoda però no ofereix cap servei perquè no disposa ni d'estació, ni de baixador. Desprès de lluitar durant més de 20 anys per a que aquesta línia (Papiol-Mollet) admetés trens amb passatgers, ara la ciutadania veu indignada com passen els trens sense parar, com s'han saltat una ciutat de 26000 habitants, que oferta més de 14000 llocs de treball en els seus polígons industrials. Des d'ICV de Santa Perpètua no podem admetre, de cap de les maneres, que s’hagi inaugurat aquesta línia sense disposar de totes les infraestructures necessàries a la nostra ciutat. Per nosaltres aquesta línia i la nova estació és estratègica pel futur de Santa Perpètua i per la promoció del transport públic sostenible. A més d'apropar-nos a ciutats veïnes del Vallès Occidental, el Vallès Oriental, i el Baix Llobregat, ens comunicaria directament amb la Universitat Autònoma de Barcelona, en la que estudien els nostres joves, que avui es veuen obligats a desplaçar-se en vehicle privat. D’altra banda també facilitaria l’arribada al municipi de milers de treballadors/es en transport públic. Sabem que el projecte de la nova estació està a punt de finalitzar, però també sabem que no està pressupostada i que encara trigarà un temps a fer-se realitat. Per això, a més de demana que s’accelerin tots els tràmits per la CONSTRUCCIÓ DE L'ESTACIÓ, volem UN BAIXADOR PROVISIONAL que amb una mínima inversió ens possibiliti beneficiar-nos d'aquest servei ferroviari. ÉS EL NOSTRE DRET. PER AIXÒ ET DEMANEM QUE SIGNIS LA SEGÜENT PETICIÓ:
Esta petición fue entregada a:
  • ministro de Fomento
    Sr. José Blanco

ICV- Santa Perpètua de Mogoda ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 599 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: ICV- Santa Perpètua de Mogoda cuenta con tu ayuda

ICV- Santa Perpètua de Mogoda necesita tu ayuda con esta petición «Demana-li al Ministre de Foment la construcció de l’estació de la R8 Santa Perpètua, JA!». Únete a ICV- Santa Perpètua de Mogoda y 598 personas que ya han firmado.