Petition Closed

Breng BBQ corn strips terug of ik ga dood

This petition had 34 supporters

Een vriend van mij heeft mij zo'n twee jaar geleden kennis laten maken met het beste voedsel dat de mens ooit heeft geproefd. Dit waren natuurlijk de BBQ corn strips van Delhaize. Ik heb de maanden daarna onnoemelijk veel van deze chips naar binnen geduwd maar een paar maanden geleden konden ik en mijn vrienden dit geschenk van god niet meer terugvinden in de rekken van onze favoriete winkelketen. We dachten eerst dat ze tijdelijk uitverkocht waren, maar dat bleek niet het geval te zijn. Nu zijn we op het idee gekomen om deze petitie te starten. De mensen die BBQ corn strips ooit hebben geprobeerd weten waarom. Diegenen die dit nooit hebben ervaren weten niet wat ze missen en het is oneerlijk tegenover hen om dit voor altijd uit hun leven te houden. BRENG ONZE BBQ CORN STRIPS TERUG. IK GA DOOD. BBQ corn strips

Today: Nick is counting on you

Nick Kerselaers needs your help with “Delhaize: Breng BBQ corn strips terug of ik ga dood”. Join Nick and 33 supporters today.