Petition Closed
Petitioning Defensor/a de l'Audiència de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals

Demanem a la CCMA serie divulgativa Processos Constituens al Món

El Col.lectiu Nosaltres vol engegar una recollida de signatures adreçades a demanar a l´ens públic de ràdio i televisió catalanes que, compromès amb la realitat del país i com un actor més dins aquest procés que ens toca viure, programi una sèrie de episodis de caire divulgatiu i pedagògic en relació al procés constituent mitjançant els quals contribueixi a popularitzar el tema i fer-lo arribar al darrer racó del país.

Una sèrie sobre els processos constituents que tenen lloc a casa i al món, tot recollint la opinió de persones que treballen en aquest àmbit de fa temps, de casa i de fora, d´ahir i avui i des de totes les perspectives possibles però que, per sobre de tot, inclogui i doni protagonisme directe als dubtes manifestos que pot tenir la nostra gent i que l´animi a prendre part directa en la construcció de noves i millors realitats i a fer història.

Col.lectiu Nosaltres started this petition with a single signature, and now has 493 supporters. Start a petition today to change something you care about.

This petition can’t win without you

Add your name to help “Defensor/a de l'Audi�ncia de la Corporaci� Catalana de Mitjans Audiovisuals: Demanem a la CCMA serie divulgativa Processos Constituens al Món” win today. Every signature matters.