Salvem TV3!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

El director de TV3, Vicent Sanchis, ha descrit una situació molt complicada a partir de l'estiu que ve si el nou govern de la Generalitat no fa una aportació econòmica extra a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. TV3 no assegura la continuïtat la pròxima temporada de cap programa de producció externa, com "Polònia" o "Preguntes freqüents", que l'han fet líder d'audiència el 2017 per vuitè any consecutiu. El conflicte de l'IVA obligarà a suprimir-los de la graella perquè caldrà fer front al pagament de 168 milions d'euros que Hisenda reclama en concepte d'IVA de les subvencions rebudes.

Davant d'aquesta situació, perquè no plantejar-nos un crowdfunding per salvar la televisió pública? Podria ser quelcom semblant al pagament que es fa al Regne Unit per pagar el cost de la BBC. Segur que molta gent s'hi apunta!

Hoy: Iñaki cuenta con tu ayuda

Iñaki Tofiño necesita tu ayuda con esta petición «Defensor/a de l'Audiència de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals: Salvem TV3!». Únete a Iñaki y 57 personas que ya han firmado.