De Lijn en minister Crevits: wij willen dat de metrohalte Drink (bij Ecohuis) in gebruik wordt genomen

Reasons for signing

marjolein perquy
8 years ago
De lijn loopt meer geld mis dan dat het zal kosten door de drink niet te openen. Een goed beleid zou hierin moeten bemiddelen en een echte oplossing voor het mobiliteitsprobleem in Antwerpen moeten bieden.

marcel schoeter
8 years ago
Het premetrostation 'Drink' ligt in het hart van oud-Borgerhout. Rondom wonen ruim 22.000 mensen. Een groot deel van hen is aangewezen op het openbaar vervoer. Als de snelle, ondergrondse tram er komt, willen we hier ook gebruik van kunnen maken. Bovendien is het dé instap naar meer trams ondergronds. De premetro is een alternatief voor de stroom bussen en auto's op de Turnhoutsebaan. Alleen zo kan er meer ruimte komen voor voetgangers en fietsers op de drukke winkelas Turnhoutsebaan.Why is this important to you? (Optional)

Kristel De lathauwer
8 years ago
om de mobiliteit van borgerhoutenaars te verbeteren

Chris Janssens
8 years ago
! voor de veiligheid van fietsers en voetgangers !

Ezra Hertmans
8 years ago
Dertig jaar onderhoudskosten voor tunnels die nooit gebruikt werden... misschien tijd om dat eindelijk te doen?

Paricha Goemaere
8 years ago
Ik woon reeds 14 jaar in een zijstraat van de Turnhoutsebaan. Ik woon hier graag maar denk er vaak aan om weg te trekken omwille van het verkeer. Deze as is levensgevaarlijk voor fietsers en voetgangers. Sinds het gebruik van GPS wordt deze as veel meer gebruikt. Deze overbevolkte buurt kan dit verkeer niet meer aan. Als fietser riskeer ik dagelijks mijn leven en dat is niet overdreven.
Ik nodig U uit om op even welk uur van de dag de as tot aan het Centraal Station fietsend over te steken. Succes !

Kristien Dhont
8 years ago
Voor een leefbare Turnhoutsebaan !

Harry Bastin
I live there!!!!

Pascale Bierna
8 years ago
Het is tijd voor een tram onder de grond en een degelijk en veilig fietspad boven de grond op de Turnhoutsebaan! Beter openbaar vervoer en veiliger fietsen in Borgerhout is ontzettend belangrijk

jorien Jacobs
8 years ago
Beter gebruik van infrastructuur die er al is om een betere en stiptere 'lijn' te creëren.