Victory

Best Western: Lopeta eläinten hyväksikäytön tukeminen

This petition made change with 63,863 supporters!
Oikeutta eläimille started this petition to David Kong and

Best Western: Lopeta eläinten hyväksikäytön tukeminen

Best Western ylpeilee asiakkailleen tarjoamasta arvosta. Mutta mihin hintaan? Miksi Best Westernin asiakkaille tarjoillaan ruokaa, jonka standardit eivät vastaa edes pikaruokaravintolaa tai Yhdysvaltojen vankiloita?

Miljoonat munijakanat kärsivät julmissa ja likaisissa häkeissä Best Westernin hankintojen vuoksi. Häkkikasvatus on epähygieenistä ja ahdasta. Häkit ovat niin pienia ja pakattu niin täyteen kanoja, että niillä ei ole mitään mahdollisuutta luonnolliseen käyttäytymiseen. Usein niiden raajat jäävät jumiin häkin rakenteisiin, mikä aiheuttaa luunmurtumia, epämuodostumia ja suurta höyhenkatoa. Osa kanoista tallautuu tovereidensa jalkoihin ja kuolee vammoihinsa.

Sadat yritykset luopuvat häkeistä. Moni suuryritys on tehnyt maailmanlaajuisen sitoumuksen häkkikananmunista luopumiseksi, esimerkiksi Marriott International, Accor Hotels, InterContinental Hotels, Scandic hotels, Unilever, Nestle, Lidl,  Aldi, Aramark, Sodexo, Mondelez, and Compass Group.

Best Westernillä on tunnuslause: “Best Western paremman maailman puolesta.” He väittävät, että “Best Western pitää huolta lukemattomista vieraista joka päivä. Samalla huolenpidon asenteella tuemme monia hyväntekeväisyyshankkeita ympäri maailman.” Best Western on jäänyt jälkeen eläinten hyvinvointikysymyksissä ja miljoonat kanat kärsivät sen seurauksena. Heillä on valta tehdä maailmasta parempi ja inhimillisempi paikka eläimille. Best Westernin on aika laajentaa tätä huolenpidon asennettaan koskemaan myös eläimiä. Tehkää globaali sitoumus ja luopukaa häkkikananmunista.

Allekirjoita tämä vetoomus ja kerro Best Westernille, että et aio yöpyä heidän hotelleissaan ennen kuin he lopettavat eläinten hyväksikäytön tukemisen.

---

Best Western: Stop Supporting Animal AbuseBest Western prides itself on providing value to its customers. But at what cost? Why are Best Western’s guests served food that doesn’t even meet the standards of many low-end fast food companies and US prisons?

Millions of egg-laying hens throughout Best Western’s global supply chain suffer in cruel, filthy cages.  Caged systems are unhygienic and overcrowded. They are so small and packed with so many birds that the hens can’t do anything that is natural or important to them. Often, their body parts are caught in the caging, which results in fractured or broken bones, deformities, and severe feather loss. Some hens, exhausted or unable to move, are trampled to death by their cage mates.

Hundreds of companies around the world are ditching cages. Global commitments to go cage-free are being made by some of the largest companies in the world, including Marriott International, Accor Hotels, InterContinental Hotels, Unilever, Nestle, Lidl,  Aldi, Aramark, Sodexo, Mondelez, and Compass Group.

Best Western has a tagline: “Best Western for a Better World”. They claim that “Best Western takes care of countless guests every day. It's that same spirit of caring that drives [them] to support numerous charitable efforts around the world.” Best Western has fallen behind on animal welfare and millions of hens suffer as a result.  They have the power to make our world a better, more humane place for animals. It’s time for Best Western to extend its spirit of caring to the animals in its supply chain and commit to going 100% cage-free globally.

Please sign this petition to tell Best Western that you won’t be staying at any of their hotels until it stops supporting this egregious animal abuse.

Victory

This petition made change with 63,863 supporters!