Breng ''De Keano Show'' terug naar Youtube. #FreeTheKeanoShow.

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
ralf m started this petition to Dani of Keano Gerritsen

"De Keano Show" was mijn favoriete serie van het hele internet. Een voorbeeld van moderne kunst. Het hielp mij door dik en dun met zijn verhaallijn zo sterk als staal. Maar nu heeft iemand besloten "De Keano Show" te verwijderen van YouTube. Wat natuurlijk een Griekse tragedie is.

Dit heeft mij en anderen veel pijn gedaan om onze favoriete serie te zien verdwijnen daarom ben ik deze petitie gestart. Door middel van de petitie te teken laat je zien dat jij "De Keano Show" terug wilt. Dat kan ook door middel van de Hashtag. #FreeTheKeanoShow of #FreeTKS. Wij eisen onze favoriete serie terug.

Wij eisen "De Keano Show" terug op YouTube, zodat iedereen er weer van kan genieten of te minst een fatsoenlijke begrafenis.

Hier onder vind u recensies van Kijkers en recensenten:

Ik vond "De Keano Show" echt een kunstwerk. Het maakte mijn hart weer compleet. Ik had al het gevoel dat ik wat miste. Maar toen ik deze show zag wist ik het meteen. En toen was het weg. Mijn leven viel uit elkaar. Nu is de tijd om het terug te brengen.

Ik geef deze show zeker een 10+

-Nayely Isabel Acosta Alverado.

"De Keano Show" was een goede Oscar waardige docu-serie waar hart een ziel in was gestopt. Vanaf aflevering 1 heb ik vol spanning en genot naar deze serie gekeken. Het was een waar meesterwerk, dat is zeker. Voor het video-edit werk was prachtig gedaan en kwam elke aflevering samen in een fenomenaal spektakel.

Deze serie krijgt absoluut een 10+.

-Seger Garretsen.

"De Keano Show" is een werkelijk waar meesterwerk in elkaar gezet door de gebroeders Gerritsen vol passie en plezier. De emotie was voelbaar en de artistieke geuren waren overal te bekennen. Een geur van zoete rozenblaadjes die zweven door de warme middags lucht. Ik zat elk moment op het puntje van mijn stoel en naar lucht te snaken zodra wordt vervolgd weer aanbod kwam. De muziek rook naar verse munt thee die verser was dan ooit tevoren. Al met al gaf de serie en weerzin wekende weerspiegeling op de hedendaagse maatschappij in Zuid-Jemen. En het eind spektakel is een van de beste plot twist van deze generatie.

Ik geef Het "Keano Show" meesterwerk een 10/10.

-Ralf Nikolaas Cornelis Mordhorst.

Alstublieft steun ons en krijg "De Keano Show" terug. Stuur die naar vrienden en familie of uw plaatselijke Facebook en zorg dat "De Keano show" wederkeert.

U wordt bij voorbaat enorm bedankt. Wij hopen ons doel te bereiken voor eind 2020.

Heel erg bedankt.

Disclaimer: "De Keano Show" is spannend dus daarom heeft het een kijkwijzer van 9 jaar. Hou dat in gedachten als u het bijvoorbeeld aan uw kinderen laat zijn.

0 have signed. Let’s get to 100!