Petition Closed

Dóna suport a l'habitatge 18n i a les famílies desnonades

Supporters
[Si quieres leer la petición y la carta en castellano utiliza este enlace: https://habitatge18n.wordpress.com/2011/11/26/texto-en-castellano-de-la-peticion-de-actuable/] El passat 18 de novembre un edifici es va recuperar de l’abandonament especulatiu per a l’habitatge de persones precàries amb renda baixa al barri d’Hostafrancs. És una iniciativa que forma part del moviment 15M i que respon a la crida a l’acció per un habitatge digne engegada per les assemblees de tots els barris de la ciutat. Aquest edifici porta dos anys abandonat sense haver finalitzat l’obra i pertany a La Caixa de Balears “SA NOSTRA”. La promotora d’aquests immobles, Nyala 2006 SL, es troba endeutada per diferents causes des de l’any 2007, motiu pel qual suposem que van ser adquirits per “SA NOSTRA” -Caixa de Balears- com a forma de compensar el seu deute. L’edifici és un clar exemple de producte de la bombolla immobiliària que ha quedat buit amb l’arribada de la crisi i que no està fent una funció social, sinó especulativa. La denúncia que Nyala 2006 SL ens ha posat posa en perill la continuitat del projecte i amb ell a totes les famílies que volíem reallotjar a l'edifici. Per aixó et preguem que signis aquesta petició de suport a l'habitatge18n.
This petition was delivered to:
  • Ajuntament Barcelona i Jutjat

Habitatge 18 N started this petition with a single signature, and now has 836 supporters. Start a petition today to change something you care about.