Bring our Principal Erika Taylor Back

0 have signed. Let’s get to 500!

The CVESD Board of Education should not be making decisions like this that affects our school without consulting teachers, staff and parents first. Our kids should be their priority! Please read and sign to help get Erika Taylor back to Greg Rogers!

We need your help! Please show your support for our great principal Erika Taylor. She was unceremoniously “transferred” to another position without any warning or answers. We as parents and students were not informed until days later after the break had already started. To pull a principal from a school in the middle of the year without just cause makes no sense. We need more principals like her who will stand up for her staff and her students, who sets an incredible example to our young girls, who encourages our children to always be and do their best. We were not even given the chance to give her the proper send off, and say goodbye to a great leader that has done many great things for our school and students. If you feel this was unjust or just demand some answers please sign this paper as part of our petition to try to get her back!

We plan to present this petition to the School Board at the next meeting on Wednesday October 11, 2017 at the CVESD District office- 84 East J Street, Chula Vista,  @ 6pm in the Dr. Lowell Billings Board Room at the Education Service and Support Center. Please join us there!

¡Necesitamos su ayuda! Por favor, venga y muestre su apoyo a nuestra gran directora Erika Taylor. Fue “transferida” sin ceremonias a otra posición, sin ninguna advertencia o respuestas. Nosotros como padres y estudiantes no fuimos informados hasta días después de que las vacaciones ya habían comenzado. Sacar un director de una escuela a mediados del año sin una causa justa no tiene sentido. Necesitamos más directores como ella que se preocupen por su personal y sus estudiantes, que den un ejemplo increíble a nuestros jóvenes, que animen a nuestros hijos a siempre ser y hacer lo mejor que puedan. Ni siquiera nos dieron la oportunidad de darle una despedida adecuada, y decir adiós a un gran líder que ha hecho muchas cosas grandes para nuestra escuela y los estudiantes. Si considera que esto es injusto o simplemente quiere solicitar algunas respuestas, por favor firme este documento como parte de nuestra petición para intentar recuperarla.

Planeamos presentar esto petición a la Junta Escolar en la próxima reunión el miércoles 11 de octubre de 2017 en la oficina del Distrito de CVESD-84 East J Street, Chula Vista, @ 6pm en la sala de juntas del Dr. Lowell Billings en el Servicio de Educación y Centro de Apoyo. Por favor, únase a nosotros allí.

Today: Greg Rogers PTA is counting on you

Greg Rogers PTA needs your help with “CVESD Board of Education Members: Bring our Principal Erika Taylor Back”. Join Greg Rogers PTA and 300 supporters today.