Victoria

Queremos a gravación dunha 2ª tempada de Urxencia Cero

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 332 firmas!

Dado que para o próximo domingo 1 de mayo rematará a primeira e única tempada de Urxencia Cero na Televisión de Galicia (TVG) e dado que aínda non hai noticias de que se produza unha renovación, solicitamos a Corporación de Radio e Televisión de Galicia que tome as medidas oportunas xunto a Voz Audiovisual SA para que se chegue a un acordo de cara a renovación e gravación dunha segunda ronda de episodios.

Urxencia Cero é unha serie que en cada un dos seus capítulos trata as doazóns e tódolos temas que isto abarca, exercendo unha función semanal de concienciación e difusión dun tema no que España estamos entre os primeiros países do mundo.

En parte dos seus 15 episodios (14 emitidos actualmente), chegou a ser Tendencia Nacional en Twitter alcanzando os primeiros postos e ainda que os picos de audiencia oscilaron, tomando como referencia os programas que se emitían nas demais canles, soubo defenderse mantendo unha media discreta pero constante.

Hoy: Lois cuenta con tu ayuda

Lois Fuente necesita tu ayuda con esta petición «CRTVG: Queremos a gravación dunha 2 tempada de Urxencia Cero». Únete a Lois y 331 personas que ya han firmado.