Petition Closed

¿Crees que los Ayuntamientos deberían tener un equipo de rescate para atender las denuncias de maltrato animal ?

Supporters

D.A.R. Defensa Animal Rescue, esta trabajando para que los Ayuntamientos de Catalunya, y a su vez, los de España entera, cumplan de una vez por todas con las leyes de protección de animales. Para ello, necesitmos concienciar, de la necesidad de una coordinación entre el Ayuntamientos y el equipo de rescate.

Por este motivo estamos haciendo una encuesta en la que pedimos opinión sobre cuanta gente cree en la necesidad de que los Ayuntamientos tengan un equipo de rescate de animales que cubra las denuncias emitidas por los ciudadanos, y recibidas por Ayuntamientos y Policias Locales, y que actue de inmediato dando soluciones

.Thanks for signing. This request is very important for Spain. We need a Team Animal Rescue Official to work with the Government and the Police. Please sign this petition and send it to all your friends. Thank you so much

D.A.R. Defense Animal Rescue, is working for municipalities of Catalonia, and in turn, the whole of Spain, met once and for all with the animal protection laws. To do this, necesitmos awareness of the need for coordination between the municipalities and the rescue team.

For this reason we are doing a survey in which we review how many people believe in the need for councils to have a animal rescue team covering issued complaints by citizens, and received by municipalities and local police, and acting immediately giving solutions.

D.A.R animal rescue vraagt aan iedereen om onze peticion te tekenen voor een eerste echte dieren bescherming in spanje. voor alle mishandelden dieren. teken alsjeblieft en stuur door de hele wereld. hartelijk bedankt

This petition was delivered to:

D.A.R defensa animal started this petition with a single signature, and now has 4,846 supporters. Start a petition today to change something you care about.