Petition Closed

Fem el pas de començar a pagar als espanyols amb la mateixa moneda. Les grans centrals lleteres espanyoles boicotegen a la més gran productora catalana "Can Feliu" negant-se a comprar la seva llet crua i oferint-li només la misèria de 76 euros per tona de llet en pols. No hi ha cap raó comercial al darrere, sols el fet que és una productora catalana i les ganes d'ofegar la nostra economia. El Cercle català de negocis (CCN) demana als consumidors catalans que no comprin làctics de les següents marques : CENTRAL LECHERA ASTURIANA , ATO , LARSA, PULEVA i DANONE i LES CORRESPONENTS MARQUES BLANQUES. Aquestes empreses pertanyen a la "Corporacion alimentaria Peñasanta" que està estretament unida a l'oligarquia castellana i que es dedica a discriminar als nostres productors pel sols fet de ser catalans.
Ells no tenen cap mania a l'hora de boicotejar als nostres productors, doncs ja és hora que nosaltres fem el mateix. El darrer cop que els catalans vam decidir fer boicot a una marca espanyola (tots recordem el cas de "Leche Pascual") la caiguda de vendes al nostre mercat va ser tan brutal que van haver de reconsiderar la seva postura i tornar a comprar els nostres productes.
Es hora de posar-nos les piles i tornar-ho a fer.....NO COMPREM RES DE CENTRAL LECHERA ASTURIANA, ATO, LARSA, PULEVA I DANONE, VIGILEM QUI FABRICA LES MARQUES BLANQUES i a veure qui pot mes. Si sou consumidors de làctics, compartiu l'escrit.

Letter to
Bertino Velasco Torre, Presidente Corporación Alimentaria Peñasanta, S.A.
No comprar sus productos.