Convertim Can Felipa en el cor esportiu del Poblenou

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2500!
Con 2500 firmas, es más probable que esta petición sea publicada en los medios de comunicación locales
CEM Can Felipa - Fundació Poblenou 1924 ha iniciado esta petición

Des del CEM Can Felipa (centre esportiu municipal del Poble Nou), volem demanar-vos el vostre suport per poder tirar endavant la sol·licitud d'ampliació dels nostres espais, dins de l'edifici de Can Felipa, requerida a l'Ajuntament de Barcelona.

Aquesta ampliació servirà per donar resposta a tota la demanda per part dels ciutadans/ciutadanes, escoles i entitats, per a la millora de la salut mitjançant la pràctica esportiva així com la realització de programes socials, que actualment s'han quedat sense servei a causa de la limitació d'espais.

El Club Natació Poblenou, entitat quasi centenària al barri, vol que el cor esportiu dels veïns i veïnes bategui ben fort. Ara més que mai, el Club us necessita!

Signa aquesta petició i ajuda'ns a convertir Can Felipa en un centre de referència d'esport, salut, benestar i cohesió social.

Firma: Fundació Poblenou 1924 i CEM Can Felipa

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2500!