Non lles arrebatemos as crianzas as personas nas q confían.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

Por mor dun acontecemento na escola infantil da Galiña Azul Ferrol-Caranza, queremos recoller firmas para regularizar q respeten o posto de traballo aos mestres ata o remate do curso.

No centro arriba mencioado, causou moito desconcerto as crianzas o cese do contrato dunha mestra de referencia. Queremos que Belén Rodríguez De La Fuente, se reincorpore ao seu posto de traballo, e que isto sirva de precedente para que nin familias nin crianzas de este ou otros centros sufran trastornos innecesarios.

O proceso de adaptación, xunto co apollo dos mestres de referencia, son a base do benestar das crianzas nas escolas.

Pedimos por favor apoio para que os nenos despois de toda esta adaptación non sufran mais cambios innecesarios e irregulares, xoganse a confianza dun neno que pode xerar problemas fora tamen do ámbito escolar.

Hoy: Maria cuenta con tu ayuda

Maria Bacelo necesita tu ayuda con esta petición «Consorcio Galego de Servicios de Igualdade e Benestar: Non lles arrebatemos as crianzas as personas nas q confían.». Únete a Maria y 134 personas que ya han firmado.