Dirigida a Consorci d'Educació de Barcelona

Escoles Publiques Poblenou: Prou Massificació, Bolets, Barracons, Augment ratios, etc..

LA PLATAFORMA EN DEFENSA DE L’EDUCACIÓ PÚBLICA DE POBLENOU està formada per les AMPAs de les escoles i instituts del barri: Flor de Maig, Fluvià, La Llacuna, La Mar Bella, L’Arenal de Llevant, Les Acàcies, Pere IV, Sant Martí, Vila Olímpica, Front Marítim, Icària, Maria Espinalt i Quatre Cantons.

Portem anys anys reivindicant una planificació escolar seriosa i una actuació per part del Consorci d’Educació conseqüent amb la creació d’escoles i instituts que es necessiten al barri.

La realitat és, però, que aquelles mesures preses per l’Administració fa 10 anys, que ens semblaven precipitades i de caràcter extraordinari, han acabat aplicant-se a cada nou curs escolar, esdevenint “normals” i agreujant cada vegada més la situació dels nostres centres. És per això que és hora de dir:
PROU

• PROU MASSIFICACIÓ D’ALUMNES, PROU BOLETS (grups extres imposats).
  • PROU AMPLIACIONS DE RÀTIOS: No volem aules d’Infantil i Primària amb més de 25 alumnes, ni aules d’ESO amb més de 30 alumnes.
  • PROU BARRACONS: Molts alumnes de les escoles del barri hauran estat o estaran molts anys en barracons.
  • PROU IMPROVISACIÓ: Hi ha suficients elements de per preveure la demanda d'escoles (empadronament, etc) . Si no es fa, és per manca d'interés en l'Escola Pública

·  NO VOLEM QUE A L’INSTITTUT HAGIN DE TORNAR A ESTAR EN BARRACONS!

VOLEM:

• ·         QUE COMENCIN JA LES OBRES DE L’INSTITUT MARIA ESPINALT  I DEL COL.LEGI  FLOR DE MAIG!, perquè els seus alumnes puguin deixar els barracons al més aviat possible.
  • OBERTURA INSTITUT 22@ CURS 17/18, calendari clar per la creació i obres.
  • MÉS SUPORT ALS CENTRES QUE COMENCEN O QUE ESTAN EN PROCÉS D’AMPLIACIÓ, respectant les demandes dels seus equips directius, perquè puguin desenvolupar el seu projecte amb normalitat.
  • VOLEM CONTINUITAT DELS PROJECTES EDUCATIUS, que han demostrat la seva eficàcia i qualitat, amb estabilitat del professorat.
  • VOLEM UNES BONES CONDICIONS LABORALS DEL PERSONAL DOCENT,  substitucions des del primer dia i personal de suport suficient: vetlladors/es, monitors/es... per atendre totes les necessitats educatives dels nostres fills.
  • VOLEM ELS RECURSOS HUMANS I MATERIALS NECESSARIS PER UNA EDUCACIÓ DE QUALITAT,   i des del primer dia de curs!
  • VOLEM UNA PLANIFICACIÓ ACURADA A LES NECESSITATS EDUCATIVES DEL BARRI I QUE S'ACTUI EN CONSEQÜENCIA, segons les dades d'empadronament i altres variables. L'oferta d'ensenyament públic ha de ser sempre superior a la demanda, reduir les ratios.
Esta petición será entregada a:
  • Consorci d'Educació de Barcelona

Plataforma Per l'Educació Publica Poblenou ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 1.371 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Plataforma Per l'Educació Publica cuenta con tu ayuda

Plataforma Per l'Educació Publica Poblenou necesita tu ayuda con esta petición «Consorci d'Educacio de Barcelona: Escles Publiques Poblenou: Prou Massificació, Bolets, Barracons, Augment ratios, etc..». Únete a Plataforma Per l'Educació Publica y 1.370 personas que ya han firmado.