La inversió per a la tornada al cole deixa als educadors/es fora de joc.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1000!
Maria Josep Sebastià, Ana Gay Romà i educadors/es ha iniciado esta petición dirigida a Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública i Conselleria d'Educació (GVA)

Fa uns dies els educadors/es ens vam assabentar per la premsa d'aquesta notícia:

“Així serà la tornada al cole: 207 milions per a contractar 4.374 docents més, digitalització i organització flexible”
Injecció de fons en l'educació valenciana per a la tornada al cole de la pandèmia. El conseller d'Educació, Vicent Marzà, ha anunciat aquest dilluns una mobilització extraordinària de 207 milions d'euros per a l'inici del curs 2020/2021, que es destinarà exclusivament a fer front a l'impacte del coronavirus en l'organització del sistema educatiu valencià.

El gruix dels diners anirà per a la contractació de personal docent, tant en centres públics com concertats. També a material de protecció i a despeses de funcionament dels centres escolars.

El nombre de nous docents que s'incorporaran al sistema sostingut amb fons públics en la Comunitat Valenciana (públic i concertat) per a aquest nou model organitzatiu derivat de la Covid ascendeix a 4.374 mestres i professors.

En principi sembla una bona notícia i és d’agrair aquesta dotació, però una vegada més ens deixa als educadors/es fora de joc, es va a contractar a personal docent per a fer el suport en les escoles infantils, tenint en compte que hi ha dues borses de treball d'educadors/es d'infantil en funcionament, una de substitucions i altra de vacants, per què no es coordinen Conselleria d’Educació i Funció Pública per agilitzar aquestes borses i d’aquesta manera no ens deixen sense treball als educadors/es?.

A més a més, cal recordar que des de l’any passat, amb un pacte Conselleria d'Educació ens va reconèixer la nostra professionalitat i el nostre caràcter educatiu com a tutores de 0-3 anys per tant no entenem com Funció Pública no deixa a Educació més llibertat a l’hora de contractar a educadors/es.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1000!