Salvemos o museo de Man

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

O museo de Man camiña ano tras ano hacia á súa ruina e desaparición sin que as administracións competentes se involucren para evitalo,algunha alude que non se pode restaurar porque nunca quedaria como a tiña Man asi que ten que ir desaparecendo co tempo.Os veciños creemos que esta situación podese evitar e intentar achegar as institucións un compromiso de recuperación do museo e o seu entorno.Pedimos que o estado destine  os 120.000€ procedentes da súa herdanza da que Man  deixou testamentado que terian que ir destinados a conservación do seu legado e promovan todas as actuaccións precisas para que o museo se manteña e á súa obra se conserve promovendo asi unha referencia turística para Camelle e a Costa da Morte.

Hoy: Xosé Lois cuenta con tu ayuda

Xosé Lois Baña necesita tu ayuda con esta petición «Conselleria de cultura educaion e ordenacion universitaria: Salvemos o museo de Man». Únete a Xosé Lois y 393 personas que ya han firmado.