Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 85 firmas

Ens contaren que perquè passés l'hivern sense patir fam, la xitxarra havia de treballar en estiu com ho feia la formiga. Des de SAGUNTreVIU, col·lectius, associacions i tota la gent que estima la cultura, creiem que el treball de la xitxarra és igual de respectable i necessari que el de la formiga. L'art és el motor del canvi social. És el moment de donar suport a la xitxarra i animar-la a que continue cantant!

Hi ha una demanda d'art en directe creixent a Sagunt. Les activitats culturals que es realitzen a la nostra ciutat gaudeixen cada vegada més d'una gran acceptació per part de la ciutadania. La majoria d'aquests events es realitzen dins d'un espai d'alegalitat. Aquesta situació provoca un entorn d'incertesa en els promotors culturals, el que es tradueïx en una manca d'inversió, finançament i coordinació entre les distintes activitats.

Per poder elaborar estratègies culturals de qualitat a la nostra ciutat que suposen la creació de producte turístic i, per tant, una millora de l'ocupació a la nostra ciutat, animem a les institucions a establir una regulació que afavorisca la creació d’entorns creatius i culturals, i que facilite la realització d’art en directe als nostres carrers i comerços. Una regulació que aconseguiria, entre altres coses:

• Promoció de la cohesió social, territorial i identitat comunitària.
  • Comunicació de tota la producció cultural de la ciutat d'una manera efectiva i que ajude a identificar Sagunt com a destí turístic cultural.
  • Creació d'entorns creatius i promoció d'indústries culturals creatives (ICC) que són essencials en el creixement, desenvolupament i evolució del sistema socioeconòmic.
  • Generació d'ocupació cultural.
  • Diversificació dels instruments econòmics de recolzament a la cultura.
  • Regeneració d'espais urbans mitjançant l'art i la cultura.

Perquè estimem la cultura i la nostra ciutat, demanem el teu recolzament. Col·labores?

Hoy: SAGUNT cuenta con tu ayuda

SAGUNT reVIU necesita tu ayuda con esta petición «Conselleria d' Educació, Investigació, Cultura i Esport: Creació d'una regulació d'activitats culturals en directe als carrers i comerços de Sagunt». Únete a SAGUNT y 84 personas que ya han firmado.