Petición cerrada
Dirigida a Conselleria d'Educació i Cultura de la Generalitat Valenciana

Perquè l'eliminació d'una unitat educativa vulnera el dret a rebre l'ensenyament del valencià i en valencià, limita l'exercici del dret a la lliure elecció de centre i suposa una greu agressió al dret constitucional d'accés a l'educació, a més de la reducció de personal educatiu i de personal de suport, la massificació de les aules i, en conseqüència, la disminució dels drets i de la qualitat educativa dels nostres filles i fills, a banda de la pèrdua de l'estabilitat i motivació del personal docent.

Esta petición fue entregada a:
  • Conselleria d'Educació i Cultura de la Generalitat Valenciana

Javier Gomis ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 2.873 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Javier cuenta con tu ayuda

Javier Gomis necesita tu ayuda con esta petición «Conselleria d'Educació i Cultura de la Generalitat Valenciana: Impedir l'eliminació d'una unitat d'Educació Infantil als CEIPs: Joaquín Sorolla, Mora Puchol, i Emili Varela.». Únete a Javier y 2.872 personas que ya han firmado.