Petition Closed

Porque nuestros hijos necesitan un espacio digno para una educación de calidad

Letter to
Consellera del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya
Sra. Consellera del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya:
La escuela Soler de Vilardell de Sant Celoni (Barcelona), es una escuela de una línea que este curso 2012-2013 cursa los ciclos de infantil e inicial y medio de primaria, pero que va creciendo cada año.
Esta escuela se creó el curso 2006-2007, cuando por una mala previsión se quedaron muchos niños/as del municipio sin plaza. Se adecuó una antigua y pequeña escuela del municipio para poder comenzar el curso, pero con la promesa por parte del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya que se haría un nuevo edificio. Desde entonces, y de esto ya hace siete años, los padres y madres reclaman un nuevo edificio.
Este curso la capacidad de aforo ha llegado a su límite y el espacio actual edificable no permite la ubicación de más módulos. Los niños/as de primaria tienen que salir de la escuela a la hora del patio porque no hay espacio suficiente. La clase de educación física de primaria se tiene que hacer fuera de la escuela y la de psicomotricidad de infantil se hace en el comedor.
El Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, según sus declaraciones, tenia previsto comenzar las obras del nuevo edificio este curso 2012-2013, con una asignación presupuestaria de 500.000 euros dentro del presupuesto de la Generalitat de Catalunya de 2012. La previsión era comenzar el curso 2013-2014 en la nueva escuela.
Estamos preocupados por el futuro de nuestros hijos/as. Tenemos un proyecto de escuela que nos gusta y un buen equipo de maestros. Ahora nos falta el edificio para que nuestros hijos e hijas puedan tener una educación de calidad. Hace siete años que esperamos la construcción del nuevo edificio y creemos que ya es suficiente.

Sra. Consellera del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya:
L’escola Soler de Vilardell de Sant Celoni, és una escola petita d’una línia que aquest curs 2012-2013 cursa els cicles infantil i inicial i mitjà de primària però que va creixent cada any.
Aquesta escola es va crear el curs 2006-2007, quan per una mala previsió es van quedar molts nens/es sense escola. Es va adequar un antiga i petita escola del municipi per tal de poder començar el curs, però amb la promesa que es faria un nou edifici. Des de llavors, i d’això ja fa set anys, els pares i mares reclamen un nou edifici.
Aquest curs la capacitat d’aforament ha arribat als seus límits i l’espai actual edificable no permet la ubicació de més mòduls. Els nens/es de primària tenen que sortir de l’escola a l’hora del patí perquè no hi ha espai suficient. La classe d’educació física de primària s’ha de fer fora de l’escola i la psicomotricitat d’infantil es fa al menjador.
El Departament d’Ensenyament, segons les seves declaracions, tenia previst començar les obres del nou edifici aquest curs 2012-2013 i amb una assignació econòmica de 500.000 euros dintre dels pressupostos de la Generalitat de Catalunya de 2012. La previsió era poder començar el curs 2013-2014 a la nova escola.
Estem preocupats pel futur dels nostres fills/es. Gaudim d' un projecte d'escola que ens agrada i d'un bon equip de mestres. Ara ens falta l'edifici perquè els nostres fills/es puguin gaudir d'una educació de qualitat. Fa set anys que esperem la construcció del nou edifici i creiem que ja n'hi ha prou.