Petición cerrada
Dirigida a Consellera d´Ensenyament Sra. Irene Rigau

No al tancament de l´Escola Sant Baldiri

L' Escola Sant Baldiri es va crear el curs 1993-1994 com a escola d' una sola línia. Só;n moltes les famílies de Lliçà d'Amunt que opten per matricular els seus fills a l'escola, donat el seu projecte educatiu i la seva ubicació al centre del municipi. El curs vinent no s'ofertarà P3 al centre i es tancarà una altra línia de P3 a l' escola Països Catalans, ubicada també al centre del poble. Les places ofertades al centre seran insuficients (25) i moltes famílies es veuran obligades a desplaçar-se a altres centres escolars de Lliçà d'Amunt (situats entre 3 i 5 km del centre). És més, això pot afectar a l'augment de ràtio de l'alumnat a les aules de tots els centres educatius del municipi, que a dia d'avui ja sobrepassa en alguns cursos el límit establert i posa en perill la qualitat educativa.

Esta petición fue entregada a:
  • Consellera d´Ensenyament Sra. Irene Rigau

AMPA ESCOLA SANT BALDIRI ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 1.336 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: AMPA ESCOLA SANT BALDIRI cuenta con tu ayuda

AMPA ESCOLA SANT BALDIRI necesita tu ayuda con esta petición «Consellera d´Ensenyament Sra. Irene Rigau: No al tancament de l´Escola Sant Baldiri». Únete a AMPA ESCOLA SANT BALDIRI y 1.335 personas que ya han firmado.