NON A ENCE EN LOURIZÁN!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

GALEGO

A ditadura do eucalipto asola Galicia.

Grazas a un trato de favor por parte do goberno do PP na Xunta de Galicia coa empresa ENCE, á que hai pouco lle concederon unha prórroga de 60 anos para continuaren contaminando a ría de Pontevedra, vén agora un proxecto para construir unha nova planta de biomasa en Lourizán.

Ence xustifica a súa nova planta de biomasa en Lourizán coa “imparable extensión do eucalipto en Galicia”, algo que acontece polo traballo codo con codo có Partido Popular, sen ter en conta os danos deste tipo de explotación aos nosos montes e rías.

A propia empresa admite que terá un impacto “negativo significativo” sobre a paisaxe e “negativo non significativo” sobre o ciclo da auga, algo que parece non preocupar ao (des)goberno da Xunta, concretamente ao Presidente Alberto Núñez Feijóo nin á Conselleira de Medio Ambiente da Xunta, Beatriz Mato.

O propio goberno estatal desoíu a unha comisión de científicos que reclamaba catalogar ao eucalipto como especie invasora, debido á súa amaziade coa empresa Ence e aos intereses económicos que hai de por medio, como se o monte fora a aguantar infinitamente esta situación. Agora din que, para 2038, queren que o eucalipto cubra a metade do monte galego, cando actualmente xa hai o dobre de plantación desta especie da que había en 1986.

Non podemos consentir que continúe esta situación! Debemos parar ao PP e a Ence! Por un monte e unha ría vivos! Por unha explotación do medio responsable!

Asina e difunde!

CASTELÁN

La dictadura del eucalipto asola Galicia.

Gracias a un trato de favor por parte del gobierno del PP en la Xunta de Galicia con la empresa ENCE, a la que hace pouco le concederon una prórroga de 60 años para continuar contaminando la ría de Pontevedra, viene ahora un proyecto para construir una nueva planta de biomasa en Lourizán.

Ence justifica su nueva planta de biomasa en Lourizán con la “imparable extensión do eucalipto en Galicia”, algo que ocurre por el trabatr codo con codo con el Partido Popular, sin tener en cuenta los daños de este tipo explotación a nuestros montes y rías.

La propia empresa admite que tendrá un impacto “negativo significativo” sobre el paisaje y “negativo non significativo” sobre el ciclo del auga, algo que parece no preocupar al (des)gobierno de la Xunta, concretamente al Presidente Alberto Núñez Feijóo ni a la Conselleira de Medio Ambiente da Xunta, Beatriz Mato.

El propio gobierno estatal desoyó a una comisión de científicos que reclamaba catalogar al eucalipto como especie invasora, debido a su amistad con la empresa Ence e a los intereses económicos que hay de por medio, como si el monte fuera a aguantar infinitamente esta situación. Ahora dicen que, para 2038, quieren que el eucalipto cubra la mitad del monte gallego, cuando actualmente ya hay el doble de plantación de esta especie que había en 1986.

No podemos consentir que continúe esta situación! Debemos parar al PP y a Ence! Por un monte y una ría vivos! Por una explotación del medio responsable!

Firma y difunde!

Hoy: Noel cuenta con tu ayuda

Noel Dopazo Vázquez necesita tu ayuda con esta petición «Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio da Xunta de Galicia: NON A ENCE EN LOURIZÁN!». Únete a Noel y 25 personas que ya han firmado.