APERTURA DA ESCOLA DE PEDROSO (NARÓN, A CORUÑA) CRA

0 personas firmaron. ¡Ayuda a conseguir 2,500!

Dende a parroquia de Pedroso (Narón) levamos case dous anos loitando en primer lugar que non se pechase a escola rural que levaba máis de 60 anos aberta, porque podía seguir funcionando se desde a consellería nos permitisen seguir un curso máis cos nenos de primeiro de primaria, xa que hai centros na comarca que sí están dando ata cuarto de primaria, polo que non habería ningún problema en que en Pedroso tamen se cursara durante este ano 2018/19 o curso de primeiro e asi seguir mantendo a nosa escola aberta. Esa opción foi negada polo xefe territorial Indalecio Cabana pero que se comprometeu que si para o vindeiro curso 2019/20 houbese un mínimo de CINCO nenos/as volverían a abrir a escola sen problema.

Pois ben, logo de facer a prematrícula en marzo cunha pre-inscripción de seis nenos/as, a día de hoxe 25/06/2019 NON TEMOS RESPOSTA DA CONSELLERÍA, o único que pedimos é que nos den unha resposta firme porque nos, que vivimos no rural, queremos seguir disfrutando del, da EDUCACIÓN que reciben os/as nenos/as sen necesidade de ir a un colexio onde as aulas son máis masificadas ata con 27 alumnos.

No rural temos a gran sorte de poder disfrutar dunha EDUCACIÓN máis personificada xa que as aulas non están para nada masificadas, nin moito menos, por iso esiximos que a consellería cumpra coa súa palabra e nos abra a escola XA!!

Desde la parroquia de Pedroso (Narón) llevamos casi dos años luchando en primer lugar que no se cerrase la escuela rural que llevaba mas de 60 años abierta, por que podía seguir funcionando si desde la consellería nos permistiesen seguir un curso mas con los niños de primero de primaria, ya que hay centros en la comarca que sí están dando hasta cuarto de primaria, por lo que no habría ningún problema en que en Pedroso también se cursara durante este año 201/19 el curso de primero y así serguir manteniendo nuestra escuela abierta. Esa opción fue negada por el jefe territorial Indalecio Cabana pero que se comprometió que si para el próximo curso 2019/20 hubiera un mínimo de CINCO niños/as volerían a abrir la escuela sin problema.

Pues bien, luego de hacer la prematrícula en marzo con una pre-inscripción de seis niños/as, a día de hoy 25/06/2019 NO TENEMOS RESPUESTA DE LA CONSELLERÍA, lo único que pedimos es que nos den una respuesta firme por que nosotros, que vivimos en el rural, queremos seguir disfrutando del, de la EDUCACIÓN que reciben nuestros niños/as sin necesidad de ir a un colegio donde las aulas son más masificadas , hasta con 27 alumnos.

En el rural tenemos la gran suerte de poder disfrutar de una EDUCACIÓN mas personificada ya que las aulas no están para nada masificadas, ni mucho menos, por eso exigimos que la consellería cumpla con su palabra y nos abra la escuela YA!!