Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 12.920 firmas

A modificación que quere presentar o Partido Popular de Galicia, elimina 4 Áreas Sanitarias das 11 que tiñamos, co que se alonxa aínda máis a sanidade d@s cidadáns. Fai depender estes 4 Distritos d@ xerente do hospital da capital da provincica Permite que existan menos servizos dos actuais nos hospitais comarcais. Elimina e ningunea a Atención Primaria. Retira a participación cidadán e fará que @s que participen nela o sexan por decreto da Consellaría (evindetemente irán os estómagos agradecidos). Privatiza a Docencia a a Investigación creando órganos ad oc para elo.

Deteriorando o Sistema Sanitario Público o PP o ten máis fácil para privatizalo.

A Sanidade Pública temos que defendela tod@s..... e sempre. Non permitamos que a deterioren para logo privatizala.

Hoy: Jose cuenta con tu ayuda

Jose Dios Diz necesita tu ayuda con esta petición «Consellaría de Sanidade da Xunta de Galicia: Queremos que non se admita a trámite o Anteproxecto de Modificación da Lei Galega de Saúde». Únete a Jose y 12.919 personas que ya han firmado.