"Sa Calera" himne oficial de s'illa d'Eivissa

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Densa que es varen instituir els consells insulars, a Eivissa es va escoltant i fent servir de manera institucional la composició "Roqueta, sa meva roca" com a himne de s'illa d'Eivissa sense que s'hagi arribat a aprovar mai, pot ser per por a què no es consideri una composició musical coneguda i reconeguda per la gran majoria d'eivissencs i eivissenques.
Pot ser, que "Sa Roqueta" tingui una lletra feta a posta per alabar aquesta illa i la seva bellesa però resulta una composició, a part de desconeguda per la majoria dels eivissencs i eivissenques, massa encapsulada en una versió coral, donant poc joc per altres versions musicals. Però per d'amunt d'aquestes qüestions, pensam que un himne ha de ser reconegut i identificat per una àmplia majoria de què i qui ha de representar, i aquestes condiciones pensam que es donen en la cançó popular coneguda per "Sa Calera".

Hoy: ALTERNATIVA INSULAR cuenta con tu ayuda

ALTERNATIVA INSULAR necesita tu ayuda con esta petición «Consell Insular d'Eivissa: "Sa Calera" himne oficial de s'illa d'Eivissa». Únete a ALTERNATIVA INSULAR y 33 personas que ya han firmado.