Petition update

La campanya no s’aturarà

Alforja Stark

Mar 2, 2016 — Des d'AlforjaStark volem transmetre que la campanya per a recollir firmes per salvar i posar en valor LA NEVERA DEL GINOTETA no s’aturarà tot i el costós que resulta mobilitzar a la gent a causa sobretot del desconeixement i la poca sensibilització cap a alguns temes. Som conscients de que si enfoquéssim la campanya a “Arreglem la nevera per a salvar el gatet que va caure a l’interior i evitar que en caiguin més” s’hagueren obtingut més firmes, però preferim no recórrer a aquests temes i apel·lar al sentit comú.

Per altra part des de la nostra primera trobada amb l’ajuntament d’Alforja en la que vam informar de la nostra campanya i es van comprometre a dur a terme una reunió entre les parts implicades no hem rebut resposta.

En vista de que passa el temps i seguim sense obtenir resposta, decidirem posar el tema en coneixement de la formació política majoritària a l’oposició en el nostre municipi (ERC) perquè sigui aquesta qui le demani una resposta a l'equip de govern. (És possible que la nostra iniciativa per ser una causa popular sense respatller polític no sigui correctament valorada).

El dimecres 20/01/2016 de gener el tema va ser plantejat oficialment en el ple ordinari per aquesta formació. Però no es va obtenir una resposta concreta a causa de l’absència de l'alcalde. I com que és, aquest últim, qui es troba a càrrec d'aquest assumpte, la resposta ha quedat pendent fins a una nova sessió que tindrà lloc el dia 20/04/2016.

Per la nostra banda continuarem fent el possible per difondre aquesta campanya i augmentar el nombre de signatures. Fins que obtinguem una xifra considerable per enviar a les diferents instàncies de govern. Recordeu que la difusió de la petició i de qualsevol dels articles publicats pot contribuir gota a gota a augmentar el nombre de signatures.

Els mantindrem informats ... gràcies a tots

Keep fighting for people power!

I'll power Change with $5 monthlyPayment method

Discussion

Please enter a comment.

We were unable to post your comment. Please try again.