Por una convocatoria de oposiciones de la especialidad de DIBUJO en Asturias en 2018

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.500!


Un año más, y ya van 11, no se convocan oposiciones para la especialidad de Dibujo en Asturias, aunque en la previsión no-oficial de Noviembre sí que se preveían 8 plazas.


Es un atropello, porque ya 8 plazas parecían pocas para un curso 2017/18 que abría con una necesidad de más de 15 profesores a jornada completa y más de 15 a media jornada.


Cuando se conoció el pasado lunes 18 de Diciembre que Dibujo se “caía” de la convocatoria de oposiciones para el año 2018, muchos profesores de Dibujo nos pusimos en contacto con los sindicatos CCOO, UGT, SUATEA, CSIF y ANPE para saber qué criterios se han tenido en cuenta a la hora de proponer especialidades.


Estos criterios son:

especialidades mayoritarias
las que hace mas tiempo que no se convocan
y que salgan también en comunidades limítrofes

 

Pues bien, Dibujo cumple con todos:

tiene más de 15 vacantes a jornada completa y más de 15 medias jornadas a principio de cada curso, además la previsión de la administración para estabilizar plantillas era de 1 plaza para Filosofía y 8 para Dibujo…Filosofía se convoca, Dibujo no.
de esa previsión inicial, junto con Filosofía, Dibujo es la especialidad que más tiempo hace que no se convoca en Asturias: junio 2006
y en Cantabria (comunidad limítrofe) ya se sabe que saldrán 10 plazas de Dibujo a oposición.

 

Al parecer desde la Consejería se alega que la materia puede perder horas en un futuro. Esta alegación resulta inadmisible dado que la LOMCE ya está implantada en todos los cursos de la ESO y BACH, a no ser que la Consejería quiera amortizar, como viene haciendo en los últimos años, las numerosas jubilaciones que se producen.


La falta de profesorado permanente de nuestra especialidad, repercute en la inestabilidad de los departamentos de Dibujo asturianos y dificulta la labor del profesorado a la hora de elaborar proyectos propios a medio y largo plazo, o en colaboración con otros departamentos, incluido el de orientación.


Esta cuestión no es menor y resulta incomprensible e incongruente, teniendo en cuenta la importancia que tiene el lenguaje audiovisual en todos los ámbitos de la sociedad contemporánea y los últimos avances en neurociencia que avalan la capacidad de la materia para transformar la educación a través del lenguaje visual y artístico.Se necesitan departamentos de DIBUJO fuertes y capaces de pelear para dignificar y estabilizar nuestra materia.


Los abajo firmantes somos profesores interinos, definitivos y aspirantes y exigimos a la Administración que reconsidere la decisión injustificada de excluir a Dibujo de la convocatoria de Oposiciones para el 2018.

________________________________________________________________________

Dende l’añu 2006, nun se convoquen places de la especialidá de Dibuxu n’Asturies nes oposiciones pa l’accesu al Cuerpu de profesores d’Enseñanza Secundaria.

Esti añu 2018, un añu más, y van yá 12, nun se van convocar places pa la nuestra especialidá, anque na previsión (non-oficial) del mes de noviembre sí que se prevía la convocatoria de 8 places (claramente insuficientes).

El colectivu de profesores de la especialidá de Dibuxu consideramos que la NON convocatoria d’eses places ye un atropellu, porque l’entamu’l cursu 2017/18 abrió con una amplia necesidá de places de Dibuxu, una convocatoria de 15 vacantes a xornada completa y más de 15 vacantes a media xornada.

De la que’l llunes pasáu, 18 d’avientu, conocimos que la especialidá de Dibuxu “cayía” de la convocatoria d’oposiciones pal añu 2018, munchos / es profesores de Dibuxu punxímonos en contactu colos sindicatos CCOO, UXT, SUATEA, CSIF y ANPE pa saber qué criterios se tuvieran en cuenta a la hora de proponer especialidaes pa la ufierta de places.

Estos criterios son:
• especialidaes mayoritaries
• las que más tiempu fai que nun se convoquen
• la convocatoria de places n’oposiciones en comunidaes vecines

Pues bien, el colectivu de profesores de Dibuxu queremos denunciar que la nuestra especialidá cumple con tolos requisitos y dalgunu más que nun figura nel llistáu anterior:
• Cuenta con un númberu abondu de vacantes nel cuerpo al entamu de cada cursu.
• La previsión de l’alministración pa estabilizar les plantíes yera de 8 places más les xubilaciones que se produzan a lo llargo d’esti cursu y hai especialidaes que van convocase con una previsión menor
• Dibuxu ye una de las especialidaes que fai más tiempu que nun se convoca. Esactamente dende xunu de 2006: ¡12 años! nos que nun se diera la oportunidá d’estabilizar la plantía de munchos centros educativos.
• y en Cantabria (comunidá vecina) sábese yá que van salir 10 places de Dibuxu a oposición.

Nun ye almisible’l criteriu, que yá se siguiera n’una convocatoria anterior, de que la especialidá pue perder hores n’un futuru porque la LOMCE yá ta llantada en tolos cursos de la ESO y Bachilleratu. La única razón que se pue alegar ye que la Conseyería quiera amortizar, como vien faciendo nos últimos años, les numberoses xubilaciones que se producen, faciendo un favor bien feble a la calidá de la educación nos centros educativos asturianos.

La falta de profesoráu permanente na nuestra especialidá, repercute na inestabilidá de los departamentos de Dibuxu asturianos y torga’l llabor del profesoráu a la d’ellaborar proyectos propios a mediu y llargu plazu, o n’andecha con otros departamentos, incluyíu’l d’orientación.

Esta cuestión nun ye menor y resulta incomprensible e incongruente, teniendo en cuenta la importancia que tien el llinguaxe audiovisual en toles estayes de la sociedá d’anguaño y los últimos avances en neurociencia sofiten la capacidá de la materia para tresformar la educación al traviés del llinguaxe visual y artísticu. Necesítense departamentos de DIBUXU fuertes y capaces d’engarrase por dignificar y estabilizar la nuestra materia.

Los / les qu’abaxo roblamos, aspirantes y profesores que formamos parte del colectivo del profesoráu de dibuxu, tanto personal interín como con plaza definitiva, esiximos a la Conseyería d’Educación y Cultura del gobiernu d’Asturies:
que reconsidere la decisión inxustificada d’escluyir a Dibuju de la convocatoria d’Oposiciones pal 2018.



Hoy: Colectivo de profesores de Dibujo de Asturias cuenta con tu ayuda

Colectivo de profesores de Dibujo de Asturias necesita tu ayuda con esta petición «Consejería de Educación del Principado de Asturias: Por una convocatoria de oposiciones de la especialidad de DIBUJO en Asturias en 2018». Únete a Colectivo de profesores de Dibujo de Asturias y 1.306 personas que ya han firmado.