PER UN BARRANC DEL VALLET DIGNE i NET

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Desde hace más de 30 años la Confederación Hidrográfica del Júcar no ha invertido ni un sólo euro en el acondicionameinto y limpieza del Barranco del Vallet a su paso por el centro del municipio de Puçol. Un barranco que da una imagen de insalubridad y abandono con basura y ratas por doquier, y una malísima imagen de Puçol pues este barranco atraviesa el centro de nuestro pueblo paralelo a la N340. Basta ya!

Des de fa més de 30 anys la Confederació Hidrogràfica del Xúquer no ha invertit ni un euro en l'acondicionament i neteja del Barranc del Vallet al seu pas pel centre del municipi de Puçol. Un barranc que dona una imatge d'insalubritat i deixadesa amb fem i rates per tot arreu, i una pèssima imatge de Puçol doncs este barranc travessa el centre del nostre poble paral·lel a la N340. Ja n'hi ha prou!

Hoy: COMPROMÍS PER PUÇOL cuenta con tu ayuda

COMPROMÍS PER PUÇOL necesita tu ayuda con esta petición «CONFEDERACIÓ HIDROGRÀFICA DEL XÚQUER: POR UN BARRANCO DEL VALLET DIGNO Y LIMPIO». Únete a COMPROMÍS PER PUÇOL y 86 personas que ya han firmado.