Victoria

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 105 firmas!

Arranxar camiño que vai dende Paseo Alargo ata Cima de Vila e O Chao da Vila  ( Avda Galicia fronte ao solar da futura Residencia Centro de día)

É un camiño veciñal de toda a vida- constatado polos viciños máis maiores, adultos e tamén xóvenes que o utilizaron e utilizan-. Actualmente, está en condicións deplorables con residuos de lixo, casi intransitable e con riscos de accidentes graves para as persoas. Amósase mui perigoso para a seguridade, a saude, e o benestar dos viciños que, por defecto, teñen que sobir unha rampa mui costosa, facendo un rodeo cheo de penurias e cansancio; e todo por unha carencia que se podería solucionar cunha pequena inversión e boa vontade.

Está en xogo o acceso e a comunicación de unha parte importante dos viciños de Navia co centro  da vila en condicións seguras e pouco fatigables. É unha demanda de xusticia mínima, xunto co arranxo tamén da Praza das Ouriceiras; lugar público e punto de encontro para a malla, xogar aos bolos, tomar o Sol  e mirador de lecer para veciños e turistas visitantes.

Hoy: Henrique cuenta con tu ayuda

Henrique Fernandez-Mon Sánchez necesita tu ayuda con esta petición «Concello de Navia de Suarna: Limpiar y poner medidas de seguridad del camino que va de la Avenida de Galicia a la Playa Fluvial del río Navia, así como adecentar la Plaza de las Ouriceiras.». Únete a Henrique y 104 personas que ya han firmado.