Rehabilitació Patrimoni Històric Municipal: Teatre Baronia

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

Càrcer ha estat històricament un municipi important i realement ressenyable, però malauradament, i a causa de males polítiques públiques entorn la protecció i conservació del patrimoni històric, gran part dels nostres monuments i arquitectures, i amb açò, gran part de la nostra història i identitat com a carcerins i carcerines van ser eliminats sense ninguna contemplació a colp de bolígraf.

El que pretenem en aquesta iniciativa és advocar per restaurar i consolidar el que pot ser l’únic espai arquitectònic de significança històrica que queda en peu al casc municipal, i aquest és el Teatre Baronia, datat entorn les darreries del segle XIX, sent una joia contemporània de característiques molt singulars, com podrien ser el propi estil arquitectònic i l'acústica tan peculiar que amaga l'edifici.

Aquesta és una crida per a que en primer lloc tota la comunitat de veïns i veïnes de Càrcer i altra gent preocupada per la cultura, s’involucre d’una manera més activa en la conservació de la seua pròpia identitat, tant carcerina com valenciana, i en segon lloc per fer força i encetar un projecte en el que l’administració pública porte la veu cantant, donat que la propietat d’aquestes instal·lacions ha estat fins avui privada, i hi hauria que intervenir rere un enteniment entre ambdues parts, l'administració pública i els actuals propietaris.

Hoy: Dario cuenta con tu ayuda

Dario Perez Vidal necesita tu ayuda con esta petición «Comunitat de Veïns i Veïnes de Càrcer: Rehabilitació Patrimoni Històric Municipal: Teatre Baronia». Únete a Dario y 168 personas que ya han firmado.