L'únic nom oficial és Benissa !

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

El 16 de febrer de 1980 l'Ajuntament de Benissa en sessió plenària va aprovar l'expedient instruït per a sol·licitar el canvi de denominació de Benisa amb una S per la de Benissa amb dos SS. Vora un any després, el Consell del País Valencià, en sessió plenària del dia 19 de gener de 1981, va aprovar el Decret pel qual s'aprovava la normalització a la toponímia valenciana i el canvi de nom del municipi de Benissa. Lamentablement per a moltes xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram) o per a Google Maps aquest acord sembla que no existeix i no respecten la nostra denominació, pel que volem exigir-los, amb la vostra ajuda, que el nom del nostre poble aparega en totes aquestes xarxes socials i servidors d'aplicacions amb la seua denominació única i oficial, BENISSA.

Hoy: Compromís Benissa cuenta con tu ayuda

Compromís Benissa necesita tu ayuda con esta petición «Compromís Benissa : El nom és Benissa». Únete a Compromís Benissa y 284 personas que ya han firmado.