Solicitamos o Selo de Patrimonio Europeo para o Camiño de Santiago

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Europa naceu peregrinando. Son moitos os que lle atribúen esta cita a Goethe e, dixéseo ou non, ocórresevos un mellor exemplo desta idea que o Camiño de Santiago?

A web da European Heritage Label (Selo de Patrimonio Europeo) explica que "os lugares de interese do patrimonio europeo son fitos na creación da Europa de hoxe" que "representan e simbolizan a historia, a integración, os ideais e os valores europeos dende as orixes da civilización ata a Europa actual". Acaso non cumpre con estes requisitos o Camiño?

Reivindiquemos xuntas e xuntos os máis de doce séculos de peregrinaxe a Compostela. Tan só tés que firmar esta iniciativa para que o Camiño forme parte dos lugares de interese do patrimonio europeo. Apúntaste?

Imaxe de P. Lameiro (CC BY-SA 4.0)

Hoy: Compostela é cultura cuenta con tu ayuda

Compostela é cultura necesita tu ayuda con esta petición «Comisión Europea: O Camiño de Santiago merece o Selo de Patrimonio Europeo». Únete a Compostela é cultura y 47 personas que ya han firmado.