Preservació del medi ambient, NO al projecte de la tirolina

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2.500!

El passat dimecres el Comú de Sant Julià de Lòria va presentar el projecte de la tirolina a Naturlandia. Aquest projecte preveu ser un estímul econòmic (700.000 euros) per al parc, "ja que es convertiria en la tirolina més alta i amb major desnivell del món".

Tanmateix, Ambiotec (empresa especialitzada en consultoria i enginyeria ambiental), ha redactat un informe per a Camprabassa, el qual informa sobre l'impacte medi ambiental que suposa la tirolina: desforestació, alteració en la interacció ecològica i alteració del funcionament de l'ecosistema, increment dels nivells de contaminació acústica, ... Etc

Volem una parròquia i un país que respecti i prioritzi el medi ambient davant de qualsevol interès econòmic. Hem de lluitar per una vida més ecològica. Prou de projectes fantasma. La nostra terra està en perill.

Font: Periòdic Andorra

Hoy: Les Goges cuenta con tu ayuda

Les Goges Associació necesita tu ayuda con esta petición «Comú Sant Julià de Lòria: Preservació del medi ambient, NO al projecte de la tirolina». Únete a Les Goges y 1.811 personas que ya han firmado.