Petition Closed

Close down obscene beer runs (Mami Chulas, Papi Chulos) in Laredo,TX.

The community of Laredo, TX is extremely concerned with the obscene activity happening in beer runs, under the names of Mami Chulas, Papi Chulos, Zebras Drive Thru, and Express Lane Drive Thru, located on major Hwys and intersections. In broad daylight, these beer runs activities are purely sexual in nature and not much has been done to stop them. The community of Laredo is EXTREMELY WORRIED of the example given by these beer runs to children and young adults. The attendants of these establishments are exposing themselves in lingerie while performing obscene dances outdoors.  Having these establishments just blocks away from schools, recreational centers and even right in front of a church can bring NOTHING good to the community, and can even put children in harm’s way. For those very reasons, we would like these drive thrus CLOSED or at the very least CLASSIFIED AS SEXUALLY ORIENTED BUSINESSES and STRICTLY REGULATED AS SUCH.

Thank you for your time and service!

La comunidad de Laredo, TX. esta sumamente preocupada con las actividades obcenas que ocurren en los servi cars, bajo los nombres de Mami Chulas, Papi Chulos, Zebras Drive Thru y Express Drive Thru, que estan localizados en Carreteras y Avenidas principales. En pleno dia, las actividades de estos serve cars son de naturaleza plenamente sexual, y NADA se ha hecho para ponerles un alto. La comunidad de Laredo esta sumamente MORTIFICADA por el ejemplo dado por estos establecimientos a nuestros ninos y jovenes! Las empleadas de estos establecimientos estan exibiendoce en lenceria mientras hacen bailes obcenos al aire libre. Tener estos establecimientos a pocas cuadras de escuelas, centros recreativos y hasta en frente de una iglesia, no trae NADA BUENO a la comunidad, y hasta estan poniendo a los ninos en peligro. Por estas razones, queremos ver estos servi cars CLAUSURADOS o por lo menos SE CLASIFIQUEN COMO NEGOCIOS DE ORIENTACION SEXUAL y SEAN ESTRICTAMENTE REGULADOS COMO TAL.

Gracias por su tiempo y servicio!

This petition was delivered to:
  • Council Member District II
    Esteban Rangel
  • Laredo, TX City Mayor
    Mayor Raul Salinas
  • Laredo City Manager
    Carlos R. Villarreal

K. Delgado started this petition with a single signature, and now has 1,698 supporters. Start a petition today to change something you care about.