Petition Closed
Petitioning Ciutadans compromesos amb la lluita per uns 1/2 de comunicació de qualitat.
This petition will be delivered to:
Ciutadans compromesos amb la lluita per uns 1/2 de comunicació de qualitat.

Per un nou model de Vallès Visió

Després de la informació publicada pel periòdic Contrapunt, en que Jordi Seguer, director de Vallès Visió defensava un model alternatiu als acomiadaments de treballadors amb una proposta ferma per potenciar la qualitat i la tasca dels professionals del canal i denunciava la censura diària que l'escaleta de l'informatiu havia de passar cada nit. Tres dies més tard, va ser cessat, per "motius econòmics". Alguns treballadors van emetre un comunicat desvinculant-se del que deia el director, dos dies més tard, dos professionals que no havien signat aquest comunicat van ser acomiadats, també per "motius econòmics". Volem una Televisió Pública de qualitat, sense censura i on els professionals de la comunicació tinguin llibertat d'expressió. Que siguin els mateixos periodistes i la direcció del canal, els que puguin elaborar les informacions sense el control omnipresent del poder polític i dels seus assessors. Per això demanem la incorporació immediata dels 3 càrrecs que han acomiadat, el director i els 2 treballadors i una revisió del model de televisió i reestructuració del pressupost d’acord al seu objectiu de comunicació de proximitat. La tasca que fan els mitjans públics és vital per garantir la transparència i que el propi ciutadà pugui crear una opinió pròpia dels fets que succeïxen en la societat actual. Perquè pugui tenir un criteri propi.

Letter to
Ciutadans compromesos amb la lluita per uns 1/2 de comunicació de qualitat.
Per un nou model de Vallès Visió