Approve LEARN's Permit Request at 2411 Grand Ave/Apruebe la solicitud de permiso de LEARN

0 have signed. Let’s get to 1,500!
At 1,500 signatures, this petition is more likely to get picked up by local news!
LEARN Charter School Network started this petition to City of Waukegan Planning & Zoning Department

We are residents of Waukegan and parents of LEARN 9 public charter school urging the City of Waukegan Planning & Zoning Department to approve LEARN's request for a text amendment and conditional use permit for our LEARN school to be relocated to 2411 Grand Avenue. We love our LEARN public school and the high-quality education our K-8 grade children receive. We are fully in support of this project that will create a permanent home for LEARN's K-8 program and improve the physical space of the school to accommodate more green space and academic spaces.

Please approve LEARN's request and allow LEARN to invest in our community, providing an exceptional facility and experience for our children.

Somos residentes de Waukegan y padres de la escuela pública autónoma LEARN 9 y urgimos al Departamento de Planificación y Zonificación de la Ciudad de Waukegan a aprobar la solicitud de LEARN de una enmienda de texto y un permiso de uso condicional para que nuestra escuela LEARN sea reubicada al 2411 Grand Avenue. Queremos a nuestra escuela pública LEARN y la educación de alta calidad que reciben nuestros niños de grados K-8. Apoyamos plenamente este proyecto que creará un hogar permanente para el programa LEARN K-8 y mejorará el espacio físico de la escuela para acomodar más espacios verdes y espacios académicos. Por favor apruebe la solicitud de LEARN y permita que LEARN invierta en nuestra comunidad, proporcionando una escuela física y una experiencia excepcional para nuestros niños.

0 have signed. Let’s get to 1,500!