Petition Closed

This petition had 65 supporters

The Beach Flats Community Garden provides notable benefits to the community, including access to fresh produce and cultural resources, increased green space in the urbanized landscape, and engaging community building activities. The relocation, fragmentation, or discontinuation of the garden would undeniably diminish a valuable community resource made available to a historically underserved community of Santa Cruz. We, the community members of Santa Cruz and UCSC alike, request that the City of Santa Cruz and Santa Cruz Seaside Company collaborate with community members in an effort to find long-term solutions and reclaim the entirety of the garden as a public space for the community.

El Jardín de la Comunidad de la Playa da beneficios importantes a la comunidad, que incluye el acceso al fruto y recursos culturales, aumentados en espacios ambientales en el paisaje urbanizado, y actividades inclusivas y atractivas para la comunidad. La reubicación, fragmentación, o discontinuación del jardín innegablemente disminuiría un recurso valioso que es asequible para una comunidad desventajada de Santa Cruz. Nosotros, los miembros de la comunidad Santa Cruz y UCSC, solicitamos que la Ciudad de Santa Cruz y Compañía Seaside de Santa Cruz colaboren con los miembros de la comunidad en un esfuerzo para encontrar soluciones a largo plazo y reclamar la totalidad del jardín para usos públicos de la comunidad.

Today: Angelica is counting on you

Angelica D'Egidio needs your help with “City of Santa Cruz: Save the Beach Flats Community Garden - Salvar El Jardín de la Comunidad de la Playa”. Join Angelica and 64 supporters today.