Morgan Levy Park- Fourty Love

0 have signed. Let’s get to 500!

Fourty Love is the company behind the tennis program ran at Morgan Levy Park in Doral, FL. Ernesto Rachi, the head coach, has been leading the program since June of 2007. Ever since then, they have on average 127-132 students monthly. They service children, adults, seniors, special needs, and even wheelchair tennis. They are appreciated, loved and supported by their students and continue to make a positive impact in their lives and our community.

We ask that you sign this petition in order to showcase the importance of keeping our program the same.

City of Doral, please keep Fourty Love at Morgan Levy Park.

__________________________________________________________________

Fourty Love es la compagina que realiza el Programa de Tenis en el Morgan Levy Park (Doral, FL). Ernesto Rachi, el head coach, ha llevado este programa desde Junio del 2007 con un promedio de estudiantes de 127 a 132 cada mes. Fourty Love le extiende instruccion a niños, adultos, seniors, special’s needs y hasta jugadores en silla de ruedas. Los coaches de Fourty Love son muy apreciados, queridos y apoyados por sus estudiantes continuando siendo una influencia positiva en sus vidas y en la comunidad entera.

Por estos motivos y muchos mas pedimos por favor que firmen esta peticion para demostrar la importancia de mantener nuestro programa de tenis como esta.

Ciudad de Doral, por favor mantenga Fourty Love en Morgan Levy Park.

**Please disregard the monetary donation feature on this site. Monetary donations are strongly discouraged. Thank you!

Today: Maria is counting on you

Maria Rachi needs your help with “City of Doral: Morgan Levy Park- Forty Love”. Join Maria and 454 supporters today.