Desroches take out

0 have signed. Let’s get to 1,500!

Desroches est une cantine familial ouverte depuis 1940. Nos grands-parents ont bâtis une réputation qui est toujours avec nous aujourd’hui. Étant donné les circonstances de la pandémie, Joanne a décidé d’ouvrir un casse-croûte mobile sur le terrain Desroches, mais la ville demande qu’elle ferme ses portes parce qu’elle ne serait pas dans le zonage approprié : le terrain qui apartient a la famille depuis des générations.
Desroches is a family owned canteen opened since 1940. Our grandparents built a reputation that stayed with us for generations. Since the pandemic that’s been affecting all of our lives, business owners included, Joanne made the decision to open her canteen on wheel, so that people could order take out without entering the building. Unfortunately, the city requested that she closes down, because she isn’t in the appropriate zonage - a property that’s been her family’s for generations.