Winton well being

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Norma Diaz started this petition to City hall

There is an overdue update needed in the Winton outdoors. The lack of walking boulevards with better lighting, more sidewalks, and trees limits the accessibility to certain locations. People including those in wheelchairs can not safely go from Winton way to the High school and beyond. Some individuals don't have vehicles to get from point a to point b. Others use the outdoors for physical therapy and with everything that has been occurring lately it is needed now more than ever before. Please help us reach our goal and make Winton a winner. Thank you.

Estamos buscando firmas para lograr un cambio en las calles de Winton. Hay una falta de boulevards con banquetas, luces, y arboles desde Winton way hasta la Highschool y mas aya. La construccion de estas cosas traerian muchos beneficios a muchas personas y por varias razones. Es un cambio necessario especialmente para los desabiltados o los que no tienen transportacion. La gente podria caminar con mas seguridad teniendo banquetas aluzadas y designadas para el uso de pedestriano. Y finalmente la instalacion de mas arboles traeria no solamente una vista mejor al ambiente pero seria un positivo estimulo mental para todos. Por favor ayudenos a cambiar a Winton a un lugar mejor poco a poco empezando por aqui Firmando. Gracias.

0 have signed. Let’s get to 100!