Citizen of El Salvador: Request to close Ricardo Velasquez Parker Tweeter account. Lack of

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
A R started this petition to Citizen of El Salvador

Ricardo Velasquez Parker is a current politician in El Salvador. He has initiated a public petition to request El Salvador president Tweeter Account to be closed.

This public petition is to request to closed his tweeter account due to his double moral behaviour. Ricardo Velasquez Parker has demonstrated in the past publicly that he lack of professional behaviour.  You may find him in many you tube videos shoving journalists brushly, talking down in a derogative manner to El Salvador citizens. He is well-known that he gets upset if someone thinks different than him.

He has also been found to carry on a weapon and being involved in fights

you may find many concerting images about this politicians behaviour as soon a you type his name in google.

In closing, please sign this public petition if you feel identify with the fact that this type of public servant SHOULD NEVER exercise a government job.

This type of individual and behaviour SHOULD NEVER BE ACCEPTED AND SHOULD BE ACCOUNTABLE. Let's raise our voice to show Velasquez Parker that many Salvadorean think he does a poor public job.

On February 28 Let's NOT vote for him!  Salvadoreans deserve politicians committed to social justice and social change for ALL SALVADOREANS but in particular for the MOST VULNERABLE PEOPLE!

======== SPANISH/ESPAÑOL

Ricardo Velásquez Parker es un político actual en El Salvador. Ha iniciado una petición pública para solicitar el cierre de la cuenta de Tweeter del presidente de El Salvador.
Esta petición pública es para solicitar el cierre de su cuenta de tweeter debido a su doble comportamiento moral. Ricardo Velásquez Parker ha demostrado en el pasado públicamente que carece de comportamiento profesional. Puede encontrarlo en muchos videos de YouTube empujando a los periodistas bruscamente, hablando de manera despectiva a los ciudadanos de El Salvador. Es bien sabido que se enfada si alguien piensa diferente a él.

También se ha descubierto que porta un arma y participa en peleas.
https://www.lapagina.com.sv/nacionales/diputados-de-arena-arturo-magana-y-velasquez-parker-protagonizan-pelea-que-termina-con-un-arma-de-fuego/comment página 2/

Puede encontrar muchas imágenes preocupantes sobre el comportamiento de este político tan pronto como escriba su nombre en Google.

Para terminar, firme esta petición pública si se siente identificado con el hecho de que este tipo de servidor público NUNCA DEBE ejercer un cargo en el gobierno.
Este tipo de individuo y comportamiento NUNCA DEBE SER ACEPTADO Y DEBE SER RESPONSABLE.

Levantemos la voz para mostrarle a Velásquez Parker que muchos salvadoreños piensan que hace un mal trabajo público.
El 28 de febrero ¡NO voten por él! ¡El salvadoreño se merece políticos comprometidos con la justicia social y el cambio social para TODOS LOS SALVADOREÑOS, pero en particular para los CIUDADANOS MÁS VULNERABLES!

0 have signed. Let’s get to 100!