Hilton: lopeta julmuus!

Victory

Hilton: lopeta julmuus!

This petition made change with 6,501 supporters!
Oikeutta eläimille started this petition to Christopher Nassett and

Hilton: Lopeta julmuus

Jos Hilton pyörittäisi hotellejaan samoin kuin tuottajat häkkikanaloita, ne olisivat, pieniä, likaisia, ahtaita ja vaarallisia. Hilton on brändännyt itsensä korkean luokan luksushotelliksi, mutta sillä on pimeä salaisuus. Miljoonat munijakanat ympäri maailman kärsivät julmissa häkeissä Hiltonin hankintojen takia.

Nämä häkit ovat niin pieniä ja pakattu niin täyteen kanoja, että lintujen ei ole mahdollista toteuttaa lajutyypillistä käyttäytymistään. Niiden raajat jäävät usein jumiin häkin rakenteisiin, mikä aiheuttaa murtuneita luita, epämuodostumia ja höyhenkatoa. Jotkut kanat tallautuvat kuoliaiksi tovereidensa jalkoihin.

Lukuisat yritykset ympäri maailman ovat luopuneet häkkimunista. Osa maailman suurimmista yrityksistä on tehnyt maailmanlaajuisen sitoumuksen häkkimunista luopumiseksi, mukaan lukien Marriott International, Accor Hotels, InterContinental Hotels, Unilever, Nestle, Lidl,  Aldi, Aramark, Sodexo, Mondelez Compass Group ja Scandic Hotellit. Jopa pikaruokaravintolat ja Yhdysvaltojen vankilat siirtyvät pois kaikkein julmimpien kananmunien käytöstä.

Hilton on tunnistanut, että häkkimunien tuotanto on julmaa ja vanhanaikaista. Se teki sitoumuksen niistä luopumiseksi cage-free 19 maassa 106 toimintamaasta. Hilton lupasi asiakkaileen, että sen käyttämät munat olisivat hankittu muualta kuin häkkikanaloista 2017 mennessä. He saivat hyvää palautetta ja julkisuutta parempien hyvinvointistandardien vuoksi. Valitettavasti, Hilton epäonnistui lupaamastaan  tavoitteessa ja miljoonien kanojen kärsimys jatkuu Hiltonin vuoksi edelleen ympäri maailman. Asiakkaat ovat väsyneitä petettyihin lupauksiin ja onttoihin sitoumuksiin.

Hilton sanoo: “yksi asia on aina pysynyt - olemme joukko ihmisiä, jotka ovat syvästi sitoutuneet tekemään maailmastamme paremman paikan vieraanvaraisuutemme kautta.”  Hiltonilla on valtaa tehdä maailmasta parempi, inhimillisempi paikka eläimille. Hiltonin on aika jättää häkithistoriaan 100% maailmanlaajuisesti.

Allekirjoita vetoomus ja kerro Hiltonille, että et aio yöpyä heidän hotelleissaan ennen kuin heidän tukensa julmalle tuotantomuodolle loppuu.

Hilton: End Animal Cruelty

If Hilton ran its hotels the way its egg suppliers run their factory farms, they would be filthy, small, overcrowded, and unsafe. Hilton brands itself as an upscale and luxurious hotel company, but it has a dark secret. Millions of egg-laying hens throughout Hilton’s global supply chain suffer in cruel cages.

These cages are so small and packed with birds that the hens can’t do anything that is natural or important to them. Often, their body parts are caught in the caging, which results in fractured or broken bones, deformities, and severe feather loss. Some hens, exhausted or unable to move, are trampled to death by their cage mates.

Hundreds of companies around the world are ditching cages. Global commitments to go cage-free are being made by some of the largest companies in the world, including Marriott International, Accor Hotels, InterContinental Hotels, Unilever, Nestle, Lidl,  Aldi, Aramark, Sodexo, Mondelez, and Compass Group. Even low-end fast food companies and US prisons are moving away from this horrible practice.

Hilton has recognized that cages are inhumane and outdated. It made cage-free commitments in 19 of the 106 countries in which it operates. Hilton promised customers that it would go cage-free by 2017, and received public praise for the pledged move to higher welfare standards. Unfortunately, Hilton failed to go cage-free in some of the countries that it promised and millions of hens continue to suffer for Hilton worldwide.  Customers are tired of false promises and hollow commitments.

Hilton says: “one thing has always remained true – we are a group of people who are deeply committed to making our world a better place through our hospitality.”  Hilton has the power to make our world a better, more humane place for animals. It’s time for Hilton to finally go 100% cage-free globally.

Please sign this petition to tell Hilton that you won’t be staying at any of their hotels until it stops supporting this egregious animal abuse.

Victory

This petition made change with 6,501 supporters!