Comencem pel principi, el change.org en català

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

(Reclamat per Roger Miret fa 5 anys i respós pel fundador de change.org, Ben Rattray, de que es posaven a fer-ho (Rajoy style?). Còpio el text original doncs no ha perdut vigència, ans al contrari).

Són moltes les peticions que afegeixen els catalans a change.org, però tot i així change.org no ofereix la seva plataforma en català.

La web de change.org es mostra en 18 llengües diferents, 5 de les quals són diferents variants de l'anglès i 3 són variants del castellà.

El català és actualment la setena llengua a Europa amb més de 12 milions de parlants. Les regions europees on es parla català són Catalunya, el País Valencià (on el català és també conegut com "Valencià"), les Illes Balears, la "Franja de Ponent" (Aragó), el País Andorrà, L'Alguer (Italia) i la Catalunya Nord (France - Languedoc). És per això que des d'aquí demanem la traducció de change.org al català.

Hoy: Wakinyan cuenta con tu ayuda

Wakinyan Manel necesita tu ayuda con esta petición «Change.org: Comencem pel principi, el change.org en català». Únete a Wakinyan y 37 personas que ya han firmado.