Petition Closed

Change.org és una eina fonamental pel progrés i l'evolució de la humanitat. 20 milions de persones fan servir change.org per transformar el seu entorn més proper. Són moltes les peticions que afegeixen els catalans a aquesta web, però tot i així change.org no ofereix la seva plataforma en català.

La web de change.org es mostra en 18 llengües diferents, 5 de les quals són diferents variants de l'anglès i 3 són variants del castellà.

El català és actualment la setena llengua a Europa amb més de 12 milions de parlants. Les regions europees on es parla català són Catalunya, el País Valencià (on el català és també conegut com "Valencià"), les Illes Balears, la "Franja de Ponent" (Aragó), el País Andorrà, L'Alguer (Italia) i la Catalunya Nord (France - Languedoc). És per això que des d'aquí demanem la traducció de change.org al català.

This petition was delivered to:
  • Fundador
    Ben Rattray
  • The world's platform for change
    Change.org

Roger Miret started this petition with a single signature, and now has 299 supporters. Start a petition today to change something you care about.