Retirada de la proposta de nou horari al CEIP Bonavista

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

Davant la proposta presentada per un grup de pares i mares a la direcció de l'escola perquè es debata i s'aprove al Consell escolar un nou horari per al proper curs (de 09:00 h a 13:15 h i de 15:00 h a 16:00 h de dilluns a dijous i de 09:00 h a 13:00 h per als divendres) volem manifestar el nostre malestar i indefensió a tal proposta.

Malestar respecte a les formes de fer-ho, fa escassament un mes vam votar en referèndum una proposta de jornada contínua, finalment desestimada i ara es vol aprovar en Consell escolar i per la porta de darrere una altra sense consulta. Pensem que el CEIP Bonavista té problemes molt més greus que afrontar i no el d'estar plantejant cada curs, i en portem dos ja, un canvi d'horari a conveniència, provocant un gran malestar en part de la comunitat educativa.

Indefensió en quant el canvi d´horari plantejat es presenta fora de període de matrícula, recordem que va finalitzar el passat 24 de maig i això impedeix tant a les famílies que entren ara a l´escola com a les que ja estem, la nostra possible elecció d´altra escola, a més a més aquestes actuacions empenten a determinades famílies a triar col.legis concertats perquè són únicament els capaços d´atendre una determinada demanda horària.

Per això, demanem una reunió amb la inspecció d´educació per fer-li saber el nostre malestar que aquests tipus de decisions està creant a l´escola i la retirada de la proposta del Consell escolar.

Hoy: Miguel cuenta con tu ayuda

Miguel Navarro necesita tu ayuda con esta petición «CEIP Bonavista: Retirada de la proposta de nou horari al CEIP Bonavista». Únete a Miguel y 219 personas que ya han firmado.