AGOST, SETEMBRE i OCTUBRE, LA REPÚBLICA AL CARRER

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

Ara vindran 3 mesos intensos i moguts que haurem d'estar al carrer.

- Començant pel 17 d'agost amb la commemoració de l'atemptat de fa 1 any. Aquí es demana que aquell dia tothom porti un llaç de la senyera i estigui a la concentració en suport als familiars de les víctimes.

- L'11 de Setembre la Diada Nacional de Catalunya. Hem d'omplir la Diagonal, de tots aquells republicans que vulguin trencar amb el règim del 78. El 10 de Setembre tots amb estelades, senyeres i banderes republicanes a l'acte constitucional de la Diada i dies abans del 10 i 11 de setembre tots preparats per sortir a les places dels nostres pobles i barris.

- El 20 de Setembre, una gran sortida al centre de Barcelona amb pancartes de llibertat presos polítics i banderes. El 20 de Setembre, que cau en dijous, demanem que aquell dia es faci vaga general tallant carreteres i transport públic.

- Del 21 al 24 de Setembre la festa major de Barcelona, "la Mercè"; demanem que anem els actes amb el llaç groc, senyeres, estelades i amb crits de llibertat presos polítics i d'independència.

- De l'1 al 3 d'octubre, vaga general de 3 dies. L'1 d'octubre recordatori del referèndum a les escoles commemorant a les víctimes de l'agressió policial de l'estat Espanyol, acabant el dia a les places dels pobles i barris. 2 i 3 d'octubre empoderament dels carrers sota el lema "els carrers seran sempre nostres"

- A partir del 4 d'octubre, assistir a tots els actes municipalistes dels partits republicans i entitats independentistes per aconseguir que el maig del 2019, tots els ajuntaments catalans siguin republicans.

Recordem, els carrers seran sempre nostres!

Hoy: GG cuenta con tu ayuda

GG necesita tu ayuda con esta petición «cdr: AGOST, SETEMBRE i OCTUBRE, LA REPÚBLICA AL CARRER». Únete a GG y 106 personas que ya han firmado.