Petición cerrada
Dirigida a PRESIDENT OF THE EUROPEAN PARLIAMENT SIR. MARTIN SCHULZ y 2 otros

CATALUNYA NOU ESTAT D'EUROPA / CATALONIA A NEW STATE IN EUROPE

Aquest manifest és important perquè neix d’un moviment europeu, pacífic i democràtic en defensa del dret del poble de Catalunya a decidir el seu futur en llibertat. Els catalans, com a ciutadans europeus demanem que es reconegui el dret de Catalunya a ingressar en un futur a la Unió Europea com a nou estat membre, per tal de poder exercir el dret a l’autodeterminació sense coaccions ni amenaces, dins d’un context de llibertat, de diàleg i de pau.
Amb la manifestació de l'11 de setembre amb més d’1,5 milions de persones amb el lema “Catalunya nou estat d’Europa”, vàrem donar a conèixer al món els somnis d’un país de caràcter pacífic, democràtic i profundament europeu.

This statement is important because it stems from a peaceful and democratic European movement whose objective is to uphold Catalonia’s right to freely decide its future. As European citizens, Catalan people urge the European Union to recognize Catalonia’s right to become a new member state, in order to exercise the right to self-determination without coercion or threats within a context of freedom, dialogue and peace.
The demonstration on September 11, with over 1.5 million people under the slogan "Catalonia a new state in Europe”, showed the world the dreams of a peaceful, democratic and profoundly European country.

Esta petición fue entregada a:
  • PRESIDENT OF THE EUROPEAN PARLIAMENT
    SIR. MARTIN SCHULZ
  • PRESIDENT OF THE EUROPEAN COMMISSION
    SIR. JOSÉ MANUEL DÔRAO BARROSO
  • Spitzenkandidat für die Bundestagswahl 2017
    Martin Schulz (SPD)

ESCOLTA EUROPA ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 7.714 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: ESCOLTA cuenta con tu ayuda

ESCOLTA EUROPA necesita tu ayuda con esta petición «CATALUNYA NOU ESTAT D'EUROPA / CATALONIA A NEW STATE IN EUROPE». Únete a ESCOLTA y 7.713 personas que ya han firmado.